söndag 25 oktober 2009

Har pysslat lite i helgen!





I helgen har jag sytt en liten söt smink väska som jag ska ha med på julmarknaden i Gullringen 21-22 nov. Så här blev den.
Har lite handsöm kvar inuti som jag skal ta i kväll framför "Topp modell" och "Ensam mamma söker" Ska sy flera framöver,det är jätte kul!

Micke och jag har planterat om pelargonerna inför vintern så nu får dom vila till det blir vår.
I går lå lille nusse och tittade ut på hösten i fönstret på mitt pyssel rum. Titta så söt!
I dag har jag och Micke varit ihop 6 år, grattis till oss!
Innan satt vi och kollade på resor, vi skal ju åka med alla barnen nästa sommar. Och nu tror vi vi har hittat rett ställe.
Troligen blir det detta hotellet i Hurgada Egypt.
Riktigt härligt hotell. Vi har varit i Egypten förut och vet vi kommer bli nöjda,mycket lyx för liten peng!
Nu skal jag snart trolla fram lite god mat till familjen, och kanske det blir något gott till kvälls kaffet för att fira lite :-)

2 kommentarer:

  1. Nå blir jeg helt "dårlig"!!!

    Vi planlegger også tur til Egypt neste år, til vinteren da altså.
    Var jo i Egypt for snart et år siden, og vi vil tilbake :-)))

    SvaraRadera
  2. Vilken fin ny blogg du har :-)
    Egypten låter riktigt härligt.
    kram

    SvaraRadera