tisdag 27 oktober 2009

Ont i kroppen :-/

Vet inte om det beror på att jag har varit hos sjukgymnasten och tränat lite i dag eller om det är förkylning på gång.Men med tanke på hur otroligt otränad jag är så tror jag på det förste. Ska dit igen på fredag ,så nu blir jag nog väl tränad ha ha ;-)

Vet ni i dag fick jag en present på jobbet, det enda jag gjorde var att lägga ca 1 minut av min tid på att ge våran psykologs fru fästing vaccin. Hon var så tacksam att jag fick en fin choklad



Lite dålig bild men den smakte ljuvligt till kaffet framför brasan när jag kom hem från jobbet.

Undrar över en sak, varför måste vi kvinnor alltid ha dåligt samvete?Jag har i alla fall det. För att jag borde vara flinkare att ringa släkt och vänner,att jag borde göra bättre mat åt barnen, att jag inte är så bra mamma som jag skulle vilja vara (tror jag). Ja så er det väl i livet,aldrig får man ro och känner att man duger.
Men jag er jag och så är det bara!

Ja det var dagens funderingar gottfolk! Ses nog i morgon och jag ska bli lite bättre på att ta kort så ni har lite och titta på här på bloggen.








Lite bilder från förra gången i Egypten!

2 kommentarer:

  1. Du är världens bästa mamma älskade mamma! Vet att allt kan kännas jobbigt och att vi ibland säger saker vi inte menar men vi älskar dig och du har uppfostrat oss till människor som ser på jorden på ett bra sätt och som är sociala och trevliga mot alla människor vi möter - DU borde vara stolt! <3

    SvaraRadera
  2. Tack älskade Ida,mamma är så stolt över er ska du veta! Älskar er mest!

    SvaraRadera