söndag 15 november 2009

Äntligen!

Nu är jag äntligen klar med alla smink väskor och nessesärer jag har sytt. I morgon på pyssel kvällen ska jag sy lite handsöm på insidan och så ska dom strykas och fiffas upp innan helgen, men här får ni se hur det blev så långt.





Jag är ganska nöjd, men det finns saker jag kommer göra annorlunda nästa gång.
Men det blir bara om någon beställer av mig för just nu är jag ganska less på nessesärer ;-)

Vet ni vad mitt nästa projekt blir? Jo jag har i dag beställt två Tilda tomtar från panduro som jag skal göra. Har velat göra en Tilda figur så länge och nu äntligen, vet inte om de blir klara till jul men det gör inget om dom inte blir det.

I morgon är det måndag och en ny vecka, denna veckan har jag fullt upp!

Måndag:pyssel kväll hos Pia
Tisdag: Keramik i Västervik
Onsdag: simma med Linus
Torsdag och fredag inget bokat
Lördag och söndag: Julmarknad i Gullringen.

Ja sysslolös blir jag inte!
Ha en jätte fin söndag kväll alla goa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar