torsdag 12 november 2009

Arbete pågår!



Här sys det för fullt på mina nessesärer, konstigt hur snabbt sneslå/kanteband tar slut. Jag har varit och kompletterad sy tillbehör i dag, men det säger bara svich så är det slut,får nog köpa några meter till i morgon så jag är säker på att det vill räcka.

Åå vad det var kul och vara tillbaka på jobbet i dag, jag har värdens bästa jobb och trivs jätte bra!

Jag är så nöjd med mig själv i dag för jag har varit så effektiv och fått gjort en massa ärenden på stan, storhandlat, gjort middag (taco),eldat och sytt en hel del.Micke var med och handlade och så skar han grönsaker till tacon så allt har jag inte gjort själv.

I morgon är det fredag och då blir det fredags mys framför tvn och "Dobido" och "Skavlan" Tror inte det blir så mycket sytt i morgon men resten av helgen blir det nog fullt upp.

Nu säger jag god natt till alla mina läsare! Kram kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar