onsdag 11 november 2009

Lite juligt på bloggen!

Tycker det är dags med lite jul på bloggen,så jag har lagt till en bild med min lilla ängel som fått röd bakgrund.
I dag är första dagen utan illamående och jag känner mig mycket piggare,skal bli skönt att gå och jobba i morgon!

I dag kom paketet från snälla mamma. I det var det 3 jätte fina jul hjärtan som hon sytt, meningen var att jag skulle ha med dom på jul marknaden och sälja, men nu vet jag ej är sugen på att ha dom själv, vi får se ;.)
Så här ser dom ut




Jag fick även en jätte fin vit ängel och två fina tröjor,mamma vet alltid vad jag behöver :-) Tack snälla mamma!



Kom i dag på att det bara är denna helgen kvar att göra klart till jul marknaden så i helgen får symaskinen gå varm, har något riktigt fint på gång. Ni skal få se efter helgen.

Nu ska jag försöka köra en sväng med min nya fina röda dammsugare.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar