torsdag 19 november 2009

God kväll!

Jag fyndade inte så mycket på Erikshjälpen men jag hittade ett jätte fint lakan med brodyr och spets som jag skal ha till en helt speciell grej som ni kommer att få se till veckan,tror det blir toppen :-)

Jag köpte en jätte söt ljuslyckta i dag också i en ny affär i Vimmerby som häter "Fias Hus" där finns det massor med fint för den som är intresserad av hem inredning, jag falt för denna



Har varit och hämtat mina Tilda tomtar som jag skal börja pyssla med så här ska dom se ut när dom är klara.



Jag har lagt ut lite krokar om att jag är intresserad av att hoppa in och jobba, och vet ni jag har redan fått napp. Jag skal hjälpa till med influensa vaccineringen i mörlunda. Toppen!
Nu funderar jag på om jag inte skal titta på mammas pojkar,så kram på er!

1 kommentar:

  1. hei på en lrda,koselig blogg du har,nydelig lykt du kjøpte deg,herlig med laken funn da,spennende å se hva du lager av det,jeg har laget gardiner av mine i stua,
    koselig du ville være med i min konkuranse,lykke til,
    ha en god helg og klem fra sylvia

    SvaraRadera