torsdag 26 november 2009

Lite nere i dag!

känner mig lite nere i dag, har många tankar i huvudet om framtiden nu när jag inte har ett jobb och en fast inkomst, jag vet ju att nu kommer det att bli tufft ekonomisk och det är jobbigt för nu hade det äntligen blivit bra. Men jag är en sann optimist och tror nog jag snart hittar ett jobb eller vad tror ni? Man måste forsöka tänka positivt.

Men jag har inte bare varit deppig i dag, jag har jul pyntat lite här hemma. Här kommer lite bilder dok inte bästa kvalitet då det är svårt att ta kort nu när det är mörkt.

Llla fröken kanin har fått på julklänningen!


Hr är det jul klart!


Min lilla mus familj har krypet upp i fönstret, och lilla mus killen ville absolut sitta hos amaryllisen!




Ljushållarna som Linus vann ble jätte fina på det lilla bordet!

Ja lite jul har det blivit, och jag har ganska många julklappar klara också och det känns skönt. Hur är det med er har ni några presenter klara?
Ha nu en super kväll alla goa!

1 kommentar:

  1. hei kjære gode vennen.
    mye som surret hodet kan jeg forstå,klart man blir usikker,men du må asolutt tenke positivt,det ordner seg tilslutt skal du se,stå på å ikke gi opp,motgang gjør en sterk,det kan jeg si for når jeg ser meg tilbake er det sant,å nydelig du har jule pyntet stua,de musene var så herlige,
    jeg har ikke kjøpt en gave ennu,må først finne ut hva som skal gis til hvem,vanskligere for hvert år..folk har for mye..
    ha en koselig kveld å gå på imorra,nye muligheter ligger foran deg.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera