tisdag 10 november 2009

Vad göra när man är sjuk?

Jag är fortfarande hemma och mår lite dåligt fast det går åt rätt håll. Detta har varit en konstig sjukdom, den vill liksom inte ge sig :-( men det känns som om jag får mer och mer krafter för varje dag som tur är. Har bestämt mig för att vara hemma till torsdag, men då går jag och jobbar. Har inte råd att vara hemma hur länge som helst. Grunden till att jag har varit hemma länge är att jag vill vara säker på att vara frisk när jag går och jobbar (i och med att det har varit så lustig sjukdom så kan det vara svininfluensa och då vill jag inte smitta någon på jobbet).

Vad gör man då när man är hemma och inte är jätte sjuk men inte har så många krafter, jo man kan jo blogga som jag gör just nu. Vädret i dag är bedrövligt grått och trist, här får ni min vy från köksfönstret



Jag har också pysslat lite med min sömnad och i går beställde jag hem patron till skrivaren och något som heter t-shirt transfers det används till att överföra foton till tyg. Jag måste verkligen säga att "ink club" är snabba för i dag fick jag grejerna



Jag fick ett packet till i dag. Pappas snälla sambo Juni har skickat mig engelska tidningar som hon prenumererar på, ska bli jätte kul att läsa dom! Tack snälla!



Jag vet även att det snart kommer ett packet från min snälla mamma med fina hjärtan hon har sytt, är så spänd på att se dom så jag hoppas det inte dröjer för många dagar innan paketet kommer :-)

Borde äta något men jag har ingen matlust, enda fördel med denna sjukdomen är att jag gått ned 2 kilo.

Nej nu blev jag trött så jag får sätta mig med en tidning framför brasan och vila lite! Må så gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar