måndag 23 november 2009

Bak dag!

I dag har det varit bak här hemma, jag har hittat en blogg som heter Bagarstugan och på den bloggen fans det massor med goda recept. Jag bakade mjuk pepparkaka med äpple kola sås och nötter och en kaka mes saffran och flagad mandel, båda var helt underbara. Vill ni med prova gå bara in på länken här över.
Medan jag bakade hade jag en lite katt runt benen som tyckte jag häller skulle gosa med honom en att baka. Lille Nisse är en riktig gose katt!

Linus har vaccinerat sig i dag och han hade lite ont i huvudet nu innan så han gick och la sig tidigt,hoppas han inte blir mer sjuk.

I kväll har jag hatt "Perfekthome Party" vi hade jätte trevligt och jag köpte en jätte fin snökristall ljushållare till att hänga i fönstret. Ni skal få se den när jag får hem den.
Jag fick en jätte söt ängel av min vän Anna som hon hade gjort.

Vist är den gullig!
Detta är den ända bilden jag fick tatt i dag tyvärr,men batteriet tog slut i kameran. Men nu är det på laddning så i morgon ska det bli lite bilder det lovar jag.
I morgon ska jag börja jul städa i mitt kök, tänker torka ur alla skåp, tänk snart är det jul, vad mysigt!
Ses i morgon natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar