lördag 14 november 2009

Phu!

Nu är jag alldeles slut efter en dag med sömnad. Har sytt och sytt och en nå är det massor kvar till i morgon. Jag gjorde en god middag också fläskfilet i super god sås som gör sig själv i ugnen och är så super gott.När jag hinner ska ni få receptet.
Har inte hunnit något av det andra jag tänkt göra, men det hinns kanske i morgon.

Har senaste tiden hört så mycket om ett kläd märke som heter ODD MOLLY och enligt vissa på jobbet är super sköna kläder och jag har hittat en tunika/klänning jag bara älskar och som jag gärna skulle ha, det är bara ett problem priset den kostar 1800kr!
Men fin är den!



Undrar vad som gör att det är så högt pris? är det kvalitet eller märket? Vad tror ni?
Jag får nog bara fortsätta drömma jag!
Nu ska jag fixa något gott till kaffet,vi hörs i morgon!Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar