söndag 1 november 2009

Uppdatering av livet !

Var några dagar sedan tyvärr, men livet kom i mellan på något vis.Men en liten uppdatering ska ni få. Torsdag kväll var jag och barnen och så "Flickan som läkte med elden" och vi tyckte alla tre att den var jätte bra och spännande. Det var jätte mysigt och gå på bio med barnen,det var evigheter sedan sist.

Fredag skjutsade jag Linus till bussen,han ska bo en vecka hos sin pappa och praktisera på Ädelfors folkhögskola för och se om det kan vara något för han att börja på till hösten.Hoppas han får en positiv vecka! Fredag kväll tittade Ida och jag på idol och myste.

I går pysslade jag och sydde på en nssesär/toalettveske som ska med på julmarknaden 21-22 nov. Och i går kväll var vi i vetlanda hos goda vänner och hade en jätte trevlig kväll.

I dag har pysslet fortsatt och jag har börjat på två nya nessesärer. Har också varit ute i skogen med Christina och plockat lingon ris som jag i morgon på pyssel träffen skal göra en krans att ha på dörren till advent av. Bilder kommer!
Nu ska jag lägga in lite bilder från vad jag har på gång och så skal jag krypa ned i sängen till Micke och vila inför nya strapatser i morgon :-) Kram!








Far och son myser i hop fredag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar